zaterdag 21 oktober 2006

Het is vakantie!!

Heerlijk een weekje vrij! Een weekje lekker niks doen, leuke dingen doen met vriendinnen en natuurlijk ook scrappen!

Gisteravond had ik een afscheidsfeestje van m'n collegaatje. We zijn in korte tijd goede vriendinnen geworden, dus ik baal ervan dat ze weg moet.....


We zijn met nog een paar collega's gaan bowlen en daarna gaan steengrillen. Bij deze wil ik mijn excuses aanbieden aan de mensen van de bowlingbaan....... Ze hebben nu namelijk twee banen met putten erin!! Hihi wat heb ik gelachen zeg!!
Ondanks de niet leuke reden van ons "feestje" was het toch nog onwijs gezellig en hebben we veel gelachen met z'n allen!!
Echt afscheid genomen heb ik niet, want donderdag zie ik haar weer.......dan gaan we naar het circus!


Op Francine's blog zag ik dat ze bij haar AH oreo's verkochten. Ik moest ook nog boodschappen doen en ben dus gaan kijken of mijn appie ze ook heeft...... En ja hoor!!
Ik heb de oreo-met-melkchocolade-laagje en ze zijn echt zoooo lekker!! Had ze beter niet kunnen kopen..... !


Ga nu weer even wat doen.........

Doeg!

5 opmerkingen:

Charlotte zei

Alvast een hele fijne vakantie Monique! Enne... ik moet ook maar eens kijken of ze hier Oreos verkopen bij de AH... :) Ze zien er wel heel goed uit namelijk...

Daffie Online zei

Als jij en Francine nu gewoon even wat Oreos meenemen naar de DT lunch... dan kunnen we ze allemaal proeven! Ziet er wel lekker uit!

Francine zei

Ze moesten VER$BODEN worden, Oreo's.

Daphne -deal, ik neem ze mee!!

D@nielle zei

Heerlijk he zo'n schoolvakantie, ben ook aan het genieten ondanks dat ik toch aan het werken ben ;-)
Ziet eruit als een leuke afscheid !ik vind de vulling lekkerder dan de koekjes maar misschien miste ik gewoon dat chocolade laagje .... Moet ik dus even proeven ! Ik ben ook meer van de choc chip .....
Enne neemt er ook iemand een salade mee anders groeien we dicht ....

Angelique zei

Heb je een leuke week gehad ? Mmmmm, denk dat ik ook op Oreo's jacht moet gaan bij de Appie in Vlaardingen......Zien er heerlijk uit !